Feber och tantsnusk

Nu när alla värktabletter jag har konsumerat för att klara av att gå till jobbet börjar lämna kroppen så känner jag mig, om möjligt, ännu sämre än de senaste två dagarna. Det är lördag och i kväll ska vi fira Tessans födelsedag med lasergame, middag och dans. Nåja, det var åtminstone planen.

Ett tag tänkte påbörja ännu en karta alvedon och föröska ignorera det faktum att jag inte mår särskilt bra, men jag insåg efter en stunds betänketid i sängen med sällskap av Mr Feberfrossa himself att det förmodligen vore att göra mig själv en björntjänst. 

Helgen ska spenderas i sängen. Punkt. Ibland måste man vara lite sträng mot sig själv. Jag blir sällan sjuk men när jag blir det så blir jag väldigt, väldigt liten, ynklig och självömkande.Har varit till affären och tröstköpt tre filmer tantsnusk som ska få äran att roa mig denna otursdrabbade lördag.

Hoppas ni har en bättre helg än vad jag har!


Danielle Steel var min favoritförfattare i mellan- och högstadiet och det är ingen överdrift att påstå att jag förmodligen har läst alla hennes böcker. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0