Händelserik helg

Kan inte fatta att det är söndag. Igen! Dagarna springer marathon fort som satan och jag hinner inte alls med. I den här takten kommer jag snart vara gråhårig...

Helgen har varit väldigt händelserik och den absoluta höjdpunkten var lördagen då jag äntligen fick träffa lilla Ida som lyckats leta sig tillbaka till Sverige i några veckor efter nästan två hela år i Australien. Som sagt, tiden går fort.

Saknad vän
 

På lördagskvällen hängde jag med de här filurerna. Minnet är något suddigt och mina foton likaså. Den här bilden måste vara den fulaste på mig EVER (!) men det bjuder jag på :)



  

Nyligen hemkommen efter fika och biobesök med Lovisa som jag inte har träffat på några veckor nu. Vi såg "Hämnden" med Mikael Persbrant som jag vanligtvis inte är särskilt förtjust i. Filmen var dock en tiopoängare. Se den!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0