Skit-sl och ny rullgardin

I dag gick jag från jobbet 16.25. Kl 17.35 anlände jag till Gullmars efter att ha väntat i hela 40 minuter på en buss som aldrig dök upp. Jävla sl!!! Om det hade varit en vanlig dag och jag bara skulle hem och se på tv så hade jag inte brytt mig men jag tyckte galet synd om min käre far som satt i bilen utanför mitt hus och väntade på mig i över en timme!

Anyway. Vi åkte till Ikea och pappa köpte en rullgardin åt mig. En vit fin. Vi hann även med att avnjuta lite Ikea-käk bestående av fläsk och bea-sås (pappa) och lax och potatis (jag).

Nu har pappa åkte hem och rullgardinen sitter på sin plats. Han var lite skeptisk till en vit rullgardin som han inte trodde skulle hålla tätt men jag envisades och resultatet blev om inte annat mycket bättre än om den hade varit svart. Nu syns den knappt :) Och jag kommer sova som en prinsessa i natt :)

På tal om fönster så har jag upptäckt en enorm nackdel med gamla hus. Så här fint blev det när jag satte upp mina lila gardiner som jag fick i julklapp...hmm..


Kommentarer
Postat av: Berglund

men stod det ingenting på sl's realtisinfo i telefonen? :(

2011-01-12 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0