Semester del 1: Västervik

Hög tid för en uppdatering, eller vad säger ni? Min extremt lilla men oerhört trogna läsarskara kan ju faktiskt vara värd några rader mitt i semestertider och så här lagom till att jag börjar klättra på väggarna och längta tillbaka till jobbet ;-) Jag vet, det är något seriöst fel på mig.

Har i alla fall haft en underbar vecka på Lysingsbadets camping i Västervik tillsammans med mina föräldrar, mina vovvar och vår fallfärdiga, men ack så älskade och uppskattade, husvagn. En gång husvagnsbarn, alltid husvagnsbarn :)

Veckan har varit fylld med sol, bad (jag badade åtminstone EN gång!), grillat, rosévin, kvällspromenader och sällskapsspel. Lyckades i vanlig ordning bränna mig både här och där och i onsdags morse kom jag knappt ur sängen på grund av stramande, illröd hud på baksidorna av både benen. Att jag aldrig lär mig...



  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0