Världens bästa helg!

Har hållit i gång precis hela helgen. Inte konstigt att tröttheten börjar komma smygande så här på Nationaldagskvällen efter en hyfsat lång arbetsdag. Ska däcka i sängen framför en film men först ska jag visa lite bilder från världens bästa helg som inleddes i fredags i föregående inlägg :)

Lördag eftermiddag fick jag besök av Sofie och Jocke. Grillning på gården i solen.

Sofie var mycket fascinerad över namnet på vinet ;-)


  

Kvällens höjdpunkt: Romeo och Julia på Dramaten!

  

Efter föreställningen blev det en sväng till O-baren som vi övergav (så fort vi lyckades släpa Jocke och hans stekarkompisar därifrån) till förmån för Carmen, Scandic Malmen och slutligen McDonalds. Av någon anledning tog mina bilder slut efter Dramatenbesöket...

Söndagen spenderades inne i stan på matfestivalen i Kungsan med Sofie och Jocke och avrundades med ett glas rosé på Indigo (och Carmen) tillsammans med mina två favoritjönsar ;-)

Titta vem som äntligen har kommit hem!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0