Stockholm efter stängning

I går firade vi Pers bok - igen! Den kan man tydligen aldrig fira tillräckligt verkar det som och inte mig emot för kvällen var så trevlig att jag fick uppleva min första vardagsnatt i Stockholms innerstad efter tunnelbanestängning. Mindre trevlig var paniken som infann sig när jag insåg att jag skulle bli tvungen att promenera hem från Gullmars i högklackat, men med 7 elevens yoghurtglass i ena näven klarar man av det mesta :)

Arbetsdagen gick relativt smidigt trots mitt lilla surrande i går natt. Däremot orkade jag inte ta mig till akroavslutningen utan ska i stället krypa ner i soffan och mysa med min Skilda världar-box som anlände i går. Den räcker nog hela helgen om jag har tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0