Vuxenvalborg

Valborgskvällen blev mycket trevlig, om än aningen städad och vuxen med diverse barnsliga inslag ;-) Vi tände grillarna vid Vårby strand runt 17.30, drack ett par glas vin, kastade fresbee (stavning?) grillade marshmallows över en soptunna, värmde oss vi brasan och åkte sedan hem till varma sköna sängen. Vaknade pigg och utvilad vilket känns bra eftersom jag ska sitta på ett tåg i fem timmar i eftermiddag.

Den kommande veckan har jag sett fram emot i flera månader! Jag ska nämligen på kurs i Kalmar tillsammans med ett gäng redigerare från olika tidningar i landet. Hoppas på en trevlig och lärorik vecka. Vi hörs när jag kommer hem igen (om inte tidigare).


  
  

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0