Torsdag

Wow! Jag har träningsvärk för första gången på flera år. Det får mig att inse att jag, även om jag har tränat varje vardag i sex års tid, har varit för enkelspårig i min träning som har gått helt på rutin och tvång. Körde 45 minuter shape i morse och fick verkligen veta att jag levde! Rumpa, lår, bröstmuskler och biceps är rätt möra nu vill jag lova. Hoppas jag har återhämtat mig till i morgon då jag ska testa spinning och core.

Ser fram emot helgen då det bär av hem till Ludvika för adventsfirande och familjeumgänge. Ska dricka kopiösa mängder glögg, gå på långa promenader, shoppa i Kupolen, mysa med vovvarna och spöa pappa i sällskapsspel.

Just precis nu känns livet helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0