Fredag <3

När jag bläddrar bakåt i min blogg inser jag att jag har varit lite hemlighetsfull och abstrakt i mina senaste inlägg. Det är inte riktigt min avsikt men ibland är det behövligt.

Som kompensation tänkte jag bjuda på en riktigt tydlig och konkret uppdatering av mitt liv. Den gångna veckan har varit guld. Måndagen försvann ut i periferin som vanligt, fullsmockad med jobb, men på tisdagen drog jag till Södertälje och skvallrade lite med världens bästa David vilket var en riktigt energiinjektion. Vissa människor blir man helt enkelt SÅ glad av. På onsdagen blev jag bjuden på mat av Anette, lärde mig dricka rödvin och upptäckte att internetdejting är oslagbart roligt när man är två ;-)

... Och i dag är det fredag. IGEN, får jag väl lov att säga. Till skillnad från Bill Murray som vaknade upp till måndag varje dag har jag förmånen att få ha fredag hela veckan. Det är åtminstone så det känns, men jag klagar inte :)

Här har ni förresten lite bortglömda bilder från vår kräftskiva förrförra lördagen:

  
  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0