Back on track

Livet börjar återgå till det normala. Förlåt, jag menar till det BÄTTRE än normala. Två veckor efter min operation får jag ett sju dagar långt redigerarvik och jag är SÅ glad. Sju dagar är inte mycket kan tyckas men jag är så oerhöt jobbsugen att jag griper i minsta halmstrå. Satt till och med kvar en och en halv timme efter att jag slutat i dag. Mina nya kollegor bara skakade på huvudet åt mig. Haha!

Efter jobbet tog jag tuben till stadion och besökte träningen. Sjukt kul att träffa alla igen! Jag längtar så mycket efter att få träna jag också. Det kryper i hela kroppen. Men snart så... Siktar på repcomeback till hösten :)

Knästatus: Helt otroligt att det kan kännas så här bra efter bara två veckor. Nu kommer det säkert ett bakslag bara för att jag skriver så. Kryckorna använder jag endast utomhus (för att få folk att erbjuda mig sin plats på bussen. Haha) och jag kan gå ganska normalt i trappor (uppåt). Dock är jag väldigt väldigt stel och jag hoppas verkligen att det ger med sig snart.

Nu ska jag sova för i morgon ska jag JOBBA! :))
Ska även på bio med Malin och Eric vilket ska bli jättekul. Vi ska se Alice i underlandet och jag längtar ihjäl mig! Jag älskar Tim Burton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0