Energikick, tack

Jag blir så glad av att jobba. Jag verkligen älskar det! Önskar veckan går riktigt riktigt långsamt för jag vill verkligen inte att det ska ta slut.. :(

Nu är klockan 18.54 och jag har precis kommit hem. Borde lägga mig i sängen och vila men det har jag inte tid med. Har satt på kaffebryggaren och laddat med vindruvor för nu jävlar ska här skrivas essä. Typ fem sidor är det tänkt att det ska bli. Ge mig energi!

Knästatus: Stelheten verkar ha försvunnit en aning. Tack och bock. Kryckorna fick följa med till jobbet i dag eftersom det var lite isigt sedan gårdagens snöande. Dessutom är folk mycket vänligare mot mig när jag har kryckor ;-) För närvarande är det synd om min högra vrist som nästan värker värre än knät. Kan inte vara lätt att ta all belastning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0