Finally!

Gymmet! Äntligen! Som jag har längtat! 14 dagars frånvaro. Hela tidningsstället var fullt med nya tidningar vilket vittnar om att jag har varit borta på tok för länge.

Mitt stackars knä fick utstå en hel del. Det kan inte vara lätt att sitta fast på en överaktiv människa som jag. Men du har ingenting att säga till om såvida du inte skriker av smärta ;-)

Motionscykel 10 min. Sakta men säkert. Väldigt sakta dock. Dum är jag ju inte... Kom en kilometer och brände 30 kalorier. Hahaha, vilket skämt. Sedan blev det arm- och magträning och slutligen massa sjukgymnastik. Hittade även en stepbräda som jag inte kunde låta bli att pröva. Vill minnas att jag hade en stepbräda med i mitt förra rehab-program men det kanske är för tidigt för den? Jaja, jag får avvakta och se hur knät mår i morgon.

Btw, det här är tredje dagen utan minsta lilla smärtstillande bortsett från alvedonen jag tog natten till tisdagen. Men den räknas inte för den var till huvudvärken ;-)

Nej, nu ska jag duscha som en normal människa utan plastpåse och sedan blir det nog en timme i sängen med is, högläge och Greys Anatomy.

Fint va? Undra om jag har någon hudkräm hemma för mitt skinn håller på att falla av som ni ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0