Hos sjukgymnasten

Besöket hos sjukgymnasten var ganska resultatlöst om jag får säga det själv. Hon visade mig exakt hur jag skulle göra mina övningar eftersom jag gjode vissa fel och sedan bokade vi in en tid om två veckor. Jag fick inga nya övningar vilket var en besvikelse. Dock verkar hon riktigt duktig . Gammal dansare så vi ska nog komma överens :) Hon tittade även på min usla sträckning i vristerna (enda stället där jag är stel!) och sa att vi skulle försöka göra någonting åt det. Vore ju faktastiskt om hon kunde fixa mina vrister när hon ändå är igång :) Men jag tvivlar...

Lyckades faktiskt övertala henne att låta mig börja trampa motionscykel! Yes! Så i morgon blir det ett efterlängtat besök på gymmet. Då ska bland annat överkroppen och magen få sig en rejäl omgång.

Ska även till Sofiahemmet och ta bort stygnen i morgon, något som jag VERKLIGEN har längtat efter! Ska bli skönt att kunna duscha normalt utan att behöva trä en plastpåse över benet. Förhoppningsvis kommer jag även kunna böja benet ännu mer. Nu sitter det hårda "plattor" över såren som tar emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0