Knä-uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag nämnde mitt stackars knä. Anledningen till detta är att det faktiskt känns helt okej. Nio veckor och tre dagar sedan operation och jag befinner mig i princip i samma skick som innan operationen (efter skadan) bortsett från att mitt knä är mycket stabilare nu och nästan inge glappt alls. Det känns hur bra som helst!

Efter bannorna från sjukgymnasten i måndags har jag styrketränat varje dag och jag är faktiskt ganska stolt över mig själv :) Märker faktiskt att knät blir ÄNNU stadigare med lite muskler. Nu ser jag fram emot att få börja springa om några veckor.

Jag har även fått bekräftat att det inte är någon risk att "böja" sönder korsbandet så nu har jag pressat som sjutton. Resultatet är att jag kan sitta både på huk och på knä med benen under mig. Jag är så himla bra ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0