Sommaren 2008

Nu har hösten kommit. Det känns verkligen i luften. Lite ledsamt men samtidigt lite trevligt. Som sagt, jag har ju fått smak på kantareller nu ;-)

Sommaren 2008 har sammanfattningsvis varit en bra sommar. Jag har haft VÄRLDENS BÄSTA sommarjobb (jag skojar inte, det kunde inte blivit bättre). Jag har lärt mig massvis och samtidigt haft väldigt väldigt roligt :)
Semesterna har lyst med sin frånvaro men jag har haft helgerna att roa mig på och det har jag verkligen gjort också. Priset "sommarens höjdpunkt" måste jag dock tilldela min och A-K:s "lyxhelg" i Göteborg i början av juni. Det var verkligen superkul (och toppenväder)

Här kommer en liten återblick/sammanfattning av sommarens små guldkorn (i okronologisk ordning)

Göteborg 6-8 juni med Anna-Karin
  

Ludvikafesten
  
  

Bus på jobbet
  

Party med Ida
  

After work
  

Fest med Sofie, Jocke och Danne
  

Midsommarafton
  

Kräftskiva hos Ewa
  

Johans 20-årsdag
   

Stockholm med A-K (och andra)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0