Update

Halloj!
Har varit lite dålig på att blogga den senaste tiden. Sorry! Nu blir det skärpning!

Jobbade sista dagen igår - med blandade känslor. Kommer sakna det men samtidigt ska det bli kul att åka tillbaka till Sthlm och börja plugga och träffa alla vänner.  Har saknat er. Ser fram emot Annis flytt 1 september! Så jäkla skoj!

Om en halvtimme bär det iväg... Sitter här med Trollet i knät. Åh, va jobbigt att åka ifrån henne... till skillnad från den övriga familjen så förstår ju inte hundar varför man måste lämna dom... :( Kommer sakna alla så himla mycke! Tur att det inte är så långt till Sthlm :)

Jag och mamma bokade resa till Paris igår. Den 26 september bär det av. Ska bli så underbart! Jag har inte varit utomlands sedan jag slutade med cirkusen - dvs för tre år sedan!

Imorgon ska jag lägga in lite bilder från after work i torsdags och även från igår då Johan fyllde 20. Vi var på Piren och käkade. Jättegott! Dock fick vi vänta i över en timme på vår mat. Amatörer! Dit går jag inte tillbaka.

Nej, nu ska jag packa in mina 8 väskor i bilen. Fattar inte hur jag kan ha så mycke grejer. Johan har bara en. Fatta! EN ENDA väska och han har varit här hela sommaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0