Ingen bra början!

Nej, denna onsdag fick verkligen ingen bra start... Går upp kl 9 och styr kosan mot toaletten. När jag gjort det jag ska göra tvålar jag in händerna och vrider på kranen för att upptäcka.. ja vadå? *trumvirvel*
att det inte kommer nå vatten såklart!

Inte så lite irriterad hittar jag ett glas med vatten från gårdagen som jag sköljer av händerna med. Sedan tar jag på mig joggingskorna och ger mig iväg på en liten springtur (självklart regnar det!)

Kommer hem en timme senare och inser att jag missat sista morgonsändningen av nyhetern med bara någon minut och - håll i er nu - FORTFARANDE INGE VATTEN!

Så nu sitter jag här svettig utan att kunna duscha, torr i halsen utan att kunna dricka, jättehungrig utan att kunna vare sig koka gröt eller brygga kaffe - och fly förbannad!

Jag säger det igen: ibland avskyr jag verkligen det här huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0