Torsdag i Ludvika

Oh yeah va allting rullar på enligt planerna för tillfället. Det hör inte till vanligheterna...

Det första jag gjorde idag var att ringa Andreas som arbeter som dagplanerare (redigerare) på NLT. Besöket där gick snabbt och smärtfritt och en kvart senare stod jag utanför redaktionsdörrarna med ett leende på läpparna och löfte om en "lathund".

Därefter bar det av till cirkusen. Helt obeskrivligt underbart att allting i den här lilla staden är så "ihoptryckt" och lättillgängligt. Träningen gick bra. Över förväntan faktiskt. Nu är det bara armstyrkan som måste förbättras lite innan jag är "fit for fight".
Björn säger iaf att jag börjar få tillbaka mina muskler... yeeeeeees!!!!

Fick även träffa Ola vilket gjorde mig väldigt glad :) Han hjälpte mig att hitta mitt sedan länge saknade "hasch" som Barbro gömt undan i en garderob :)

Gick en sväng på stan. Köpte nya lädersnören till mina "rep-skor". Imorgon blir det ännu mer träning + fika med B2 och simning med mamma.

Vinner jag en miljon i "Talang" ska jag renovera mammas och pappas kök - och köpa dom en nya dator!!!!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad ska jag få då om du vinner?;) (måste ju veta ifall jag ska lägga ut pengar på att ringa och rösta eller inte..)

2008-02-22 @ 11:28:34
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0