Äntligen fredag!

Gud va skönt att det är helg! Den är välbehövlig för min hjärna har varit överhettad av tankeverksamhet i flera dagar nu. Inte blir det bättre av att det är kanonväder ute och jag måste sitta inne och jobba! Men det ska det bli ändring på nu...

Efter jobbet var jag med mamma och pappa och badade. Första gången i år faktiskt. Känns skönt att kunna säga att jag använt min nya bikini åtminstone en gång :)

Funderade ett tag på att följa med Ida och Anni ut ikväll, men jag insåg tillsist att jag inte skulle orka. Ska upp kl 6 imorgon för då bär det av till Sthlm med Anna-Karin :) Ska bli så himla roligt!!! Så istället är jag hemma ikväll. Har nyss käkat sushi och njutit av ett glas vin. Ska lägga mig tidigt...


Dagens lunch på jobbet. Tacosoppa. Blev smygfotad av Tobias eftersom han tyckte att jag såg så rolig ut med min "haklapp" av papper som jag hade för att jag inte skulle spilla på min vita klänning :)

Kommentarer
Postat av: Johan

haha verkar vara en jävla massa smygfoton tagna på ditt jobb ;)

2008-07-26 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0