Fredagkväll på Knutsbo

Jag har ont i benen. Tror jag har sprungit lite för mycket. Borde kanske vila, men nej! Min dagliga joggingrunda kan inte ruckas på ;-)

Kvällen har varit trevlig. När jag kom hem från jobbet åkte jag och lillebror till Lyviksberget. Köpte ett kamerafodral till min nya leksak på Elgiganten. Måste verkligen börja knäppa kort snart...

Sen grillade vi... Jättegott! Kyckling, flintastek, potatissallad, melonsallad, vin, jordgubbar.. mmm... Hela familjen var samlad bortsett från Erik. Det var skoj. Länge sedan Johan var hemma en fredagkväll (iof länge sedan jag också var hemma en fredagkväll).

Spelade kubb och kort. Jag och mamma förlorade i allt! Vi var jättekassa! haha!

Nu har jag ont i magen för att jag har ätit för mycke popcorn.... illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0