Idag är en historisk dag..

Jag har äntligen växlat in mina dollar som jag vann i Kina år 2004. Nu är jag alltså 3 500 kr rikare :)
Lite irriterande är det dock att jag hade fått ca 1 500 spänn mer om jag växlat in dem för fyra år sedan. Det lönar sig inte att vara girig... 

Anyway, för mina nyförvärvade pengar köpte jag en digitalkamera vilket verkligen var på tiden:



På jobbet idag har jag inte gjort mycket. Inte för att jag är lat men det har inte funnits så mycket att göra. Nyhetstorka och det är nästan så att man får tvinga fram texter ur reportrarna.

För att återknyta till karma-snacket i tidigare inlägg så har jag ännu ingen klarhet i vad jag ska tycka eller tänka. Det får visa sig om några dagar. Jag håller tummarna hårt!

Nu ska jag käka kycklingsallad med mamma och pappa. Sedan blir det en sväng hem till A-K.

Kommentarer
Postat av: Johan

nice med sony :D

2008-07-01 @ 22:06:10
Postat av: frida

sony är bäst! ;-)

2008-07-01 @ 22:21:16
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Elias

Aaah den är bäst!! Grattis till kameran :D

2008-07-02 @ 13:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0