Trött och uttråkad

Jag är så fruktansvärt trött fastän jag har sovit över åtta timmar i natt. Kanske kan det bero på att jag är sysslolös och bara sitter här framför datorn och rullar tummarna... Känns ju bra att få betalt för att göra ingenting... eller inte!

Läser Jenna Jamesons självbiografi: att älska som en porrstjärna. Den är bra men bilderna är lite väl extrema. Dessutom har jag inte lärt mig vad titeln utlovar ännu, men det kanske kommer. Jag har ju trots allt nyss börjat läsa... hahahaha!

Ikväll får jag besök av J. Vi ska se på film. Jag har köpt vattenmelon. Hoppas han tycker om det :)

Ska försöka klura ut nåt intressantare att skriva om till nästa inlägg. Med betoning på FÖRSÖKA ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0