Underbar helg i underbara Stockholm

Helgen har varit kanon (som ni kan utläsa av rubriken). Vi anlände kl 11 på lördag och satte igång med att spendera pengar. Dessvärre var det ganska utplockat i affärerna vilket resulterade i en shoppingrunda med ganska dålig utdelning. Köpte iaf fyra par skor så på den fronten är jag mer än nöjd :) Självklart blev det även en tur till YOGHURTSHOPEN!

Vid tretiden tog vi pendeln hem till mig. Lägenheten stod kvar och såg precis ut som när jag lämnade den :) Hade även fått en otrevlig räkning från radiotjänst... suck... 

Marinerade kött, hackade grönsaker, blandade sås, sköljde av jordgubbar, duschade och snyggade till oss. Därefter följde en av de trevligaste kvällarna denna sommar bjudit på hittills :)

  
1. Utsikt från berget i Tantolunden där vi grillade
2. A-K
3. Våran mat som faktiskt blev väldigt lyckad :)

  
1. A-K på berget
2. Jag
3. Cider, vindruvor och jordgubbar. Kan knappast bli bättre!

  
1. Cider med jordgubbe i. Kul kort va? ;-) haha
2 & 3. Mellanlandade på en bar på söder efter att ha gått över 2 km i högklackat från Tanto till Medis. Skapligt svettigt vilket syns ganska bra på mitt hår. haha! Idag har jag två stora blåsor på båda fotsulorna.

  
1. Mosebacke: Nöden har ingen lag. Kisspaus i ett buskage. Det var knepigt att trassla sig ut därifrån ;-)
2. A-K, Emma och Emmas kompis som jag inte minns namnet på.
3. Tim och jag tar kort på varandra

  
1. Väntar på tunnelbanan
2. Jag vet, jag har aldrig haft normala vänner ;-)
3. Avslutade med pizza (inte jag, men dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0