Bakissöndag

Jag vaknar vid 10-tiden av att telefonen durrar(har på ljudlöst av någon anledning). Dum som jag är så fattar jag inte att det är någon som ringer utan jag tror att jag ställt alarmet, varför jag nu i hela friden skulle göra det?

Telefonen durrar igen. Och igen. Och igen. Tillsist inser jag att någon vill ha tag i mig så jag svarar. Det är en orolig Björn som jag tydligen ringt till mitt i natten och hysteriskt skrikit: "Jag blöder" och sedan inte hört av mig mer. Jag talar om att jag lever.

Jag drar av mig täcket och sätter mig upp i sängen. Jag upptäcker att jag har två stora klarblå plåster i ett kors på ena knät. Mitt vita lakan är fläckat av blod. Fy! Undra varför jag blöder på knät?

Nästa steg är att kolla i plånboken. Jag är väldigt smart som inte tar med mig mer pengar än jag tycker att jag kan göra av med. Jag har en hundring kvar vilket innebär att jag köpt 4 glas vin (shit, jag har alltså druckit sammanlagt ca 1,5 liter vin + en cider. Okej, jag FÅR vara bakis)

Kameran är rolig att titta på. Massa bilder som jag inte har någon aning om hur dom kom dit. Det var iaf kul igår.

   
1. Emma och Elias
2. Emma och Elias
3. Tunnelbana
4. Vem sjutton är den här killen??????         

    
1. Vem har tagit kort på mig?
2. Det ser ut som om dom är siamesiska tvillingar och har samma öra! haha
3. Väntar på tunnelbanan
4. Mitt knä och mitt lakan


Kommentarer
Postat av: Johan

hahaha :D minnesluckor på 4 glas vin... vänta nu 1.5 liter? hur stora glas har du? :D

många lösa trådar att försöka pussla ihop :p
har mannen på bilden ngt med att göra med ditt blåa kors-plåster? mysteriet tätnar!

tips i fortsättningen är att inte ringa folk på fyllan å säga att du blöder ;)
jag hade oxå blivit tok-skraj om nån ringt å sagt det till mig :)

(Tack föresten :D )

2008-05-18 @ 18:29:46
Postat av: Julia

Hej! Jag vet att det finns många bloggare som inte gillar sådana här kommentarer, så förlåt om du är en av dem.
I alla fall, det är så att jag har ett litet problem du gärna skulle få hjälpa mig med.
Jag är i stort behov av ny musik i min mp3, men det stora problemet är att jag inte vet vad för musik jag vill ha! Om du lyssnar på the voice/nrj(/rix) eller liknande kanal och du vet vad som spelas just nu, tveka att inte tipsa mig om det!
Se senaste inlägg från min sida för mer info.

Tacksam för hjälp :)

2008-05-18 @ 19:27:37
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahaha...inget minne av att jag blev med på bild under denna kväll! :)

2008-05-25 @ 21:49:14
URL: http://eliasmoussa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0