Första maj

Är helt sjukt trött!

Gårdagen var rolig... men "Trädgårn" är ju alltid "Trädgårn"... Hade iaf toppensällskap och toppenhumör så det blev sammanfattningsvis en lyckad kväll :)

Förfest hemma hos Anni på Högberget. Det var jätteskoj att träffa henne och Ida igen för det var ett tag sedan... David var dock för trött för att komma vilket var himla synd :(
Bilder kommer senare (åkte ifrån kabeln så jag kan inte lägga in dem)

Idag ska jag hem till Stefan och kika på hans lägenhet. Sedan blir det fika med Parre... kom precis på att Engel förmodligen har stängt... haha...

Sluta regna! NU!

Imorgon är det fredag... då ska jag träffa Anna-Karin! Längtar! Dessutom ska jag göra sushi... Det ser jag verkligen fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0