Helgen

Helgen har varit himla trevlig. Faktiskt :)

Skansen i lördags som sagt. På kvällen drack vi vin, åt tacos och såg på ESC. Sedan åkte vi till Göta Källare och dansade med Stefan och hans kompisar. Det var verkligen jätteroligt, kanske för att dom spelade musik som man faktiskt kunde dansa till (bland annat min största idol MAGNUS UGGLA! haha!) Definitivt värt ett återbesök...

På söndagen gick vi på promenad. Det finns ett palats i Flemingsberg! Inne i ett villaområde. Bara måste dit och ta kort på det så att ni får se. Det såg ut som ett stort grekiskt tempel!

Vår plan var iaf att gå till Flottsbro men vi gick vilse och hamnade i Tullinge. Men det gjorde ingenting för solen sken och vi hittade en liten mini-festival så vi satte oss på en gräsplätt och lyssnade på musik och hade picknick med drickyoghurt, juice, bröd, grillad kyckling, philadelphiaost  (extra light)... Mycket trevligt :) Brun blev jag också (eller rättare sagt: röd)

Idag har vi turistat vid Globen. Dock ganska meningslöst att gå runt i shoppingcentrumet utan pengar så vi åkte in till stan och åt yoghurtglass i Gallerian. Älskar den glassen! Det är liksom mindre kalorier i den än i ett äpple! Jag vill vara i Sthlm i sommar!!!!

Lämnade av Björn vid bussen kl 17 så nu sitter jag har och hade tänkt plugga lite... så det är väl bäst att jag gör det också då ;-)

   
   

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha Magnus Uggla :D
han är fan grym, fast ja tyckte han var ännu grymmare när "jag mår illa" var ny ^^ kunde hela låten utantill vid 3-4års ålder :D

2008-05-26 @ 21:41:12
Postat av: Em

är klar på söndag!!!:)
helt galet men sant!

2008-05-26 @ 22:59:48
URL: http://englaemma.blogg.se
Postat av: Parre

Ja jag vet! lite bortskämd är man nog :) Men åh det är så tråkigt här! vill dö.. haha och bli brun. Träffade schyssta svenska killar i tunisien iaf det var verkligen kanon!

Du verkar ha haft en skön helg! Kul kul.. Jag kanske får ledigt hela L-a festen hade en ny på intro igår som inte hade något jobb förrän i mitten på juli och hon kunde ställa upp! :) Så nu ska jag bara snacka med min chef sedan är det kirrat o klart! :) Pussar!

2008-05-27 @ 11:18:49
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0