Så himla trött..

Resultatet av den senast tidens "hålligång" har kommit tillbaka som ett slag i ansikte i form av en enorm trötthet. Har nyss sovit några timmar och är fortfarande lika trött. Till saken hör också den att jag borde plugga, men jag har ingen ork. Så jag ska nog sova lite till...

solen skiner. Vad nu då? Det skulle ju bli FULT väder idag! Nu måste jag ju gå ut också ju... eller måste jag? Det känns iaf som det..

.. Och huvudet är tungt av tankar - både möjligheter och begränsningar. Beslut som måste fattas men som jag helst vill skjuta på framtiden. Konsekvenser är ett fult ord. Det borde inte finnas!

ikväll ska jag göra något skönt tror jag. Hade jag haft ett badkar så hade jag badat. Nu har jag inte det så det blir nog till att köpa nåt gott att äta (sushi kanske? eller tacos?) och se på film.
image321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0