Happy Halloween :)



Fredag. Halloween. Halloweenfest nr 1 skulle gått av stapeln ikväll. Så blev det dessvärre inte. Iaf inte för min del. Men jag hänger inte läpp för det. Ska ha desto roligare imorgon istället :)

David ringde och berättade att han var sjuk. Trist eftersom jag skulle ha åkt med honom till Järna och festen. Hade iof kunnat åka ändå men jag var tyvärr lite för lat för att pallra mig ur soffan där jag legat däckad hela dagen under en filt och tittat på Greys Anatomy...

...Dessutom har det blivit lite mycke fest den senaste tiden. Är jag konstig som tänker så? Är det ingen annan än jag som tänkter på all stryk levern får ta? Ja, jag är nog konstig. Hmm...


Nej, nu börjar snart IDOL! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0