Blä!

...Tydligen så är man tvungen att ha en digital systemkamera till fotokursen jag ska läsa. Vill minnas att det stod i kursbeskrivningen att man var tvungen att ha en egen DIGITALKAMERA, hur tolkar ni det?
Jag tolkar det iaf som att man måste ha en digitalkamera, alltså en sådan som jag har. Puckon!

Så jag antar att jag måste lägga 7000 på en kamera nu! Fan va fattig jag kommer bli *snyft*

Var så trött och hungrig när skolan slutade 18.30 så jag orkade inte gå och träna. Nu när jag ätit lite så känner jag mig piggare och nu är jag istället jätteträningssugen! Jag skulle gått dit ändå... damn! Aja, får bli dubbelt så hård träning på torsdag istället :)

Saknar Elias på träningarna! Hoppas du har det bra i Paris gullet :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0