Comeback ;-)

Barbro ringde idag. Tydligen fyller vår cirkus 25 år nästa år och vi brukar ha festival vart femte år. Shit, var det verkligen 20 år sedan vi hade senaste festivalen!? ofattbart!

Iaf så blir det show då också och hon har bjudit in alla gamla "bättre" artister som varit med genom åren som hon uttryckte det. Cecilia kommer tydligen "hem" från Tyskland med sin man och son och tydligen ska t.o.m Wheeles vara med!!!! Nostalgi på hög nivå med andra ord. Undra hur gamla dom har hunnit bli? Säkert bortåt 40 iaf. Kan dom ens cykla fortf?? ;-)
Kändes väldigt smickrande att bli tillfrågad faktiskt så nu är det hårdträning som gäller. I juni nästa år ska jag vara bättre än någonsin! :)

Bilder från senaste festivalen, 20-årsjubileumet för fem år sedan.
   
1. Barbro och Timo från Finland
2. Jag. Färdigsminkad utan läppstift
3. Maria och jag.

  
1. Jag
2. Jag och David :)
3. David, ryskorna, jag och Jenny

  
1. Lilla Jenny som inte är så liten längre
2. Kinespojkarna
3. Sofie, Sofia och Jossan

Kommentarer
Postat av: Johan

"2. Jag. Färdigsminkad utan läppstift"

hahaha grymmt söt :D

varför sminkar du dig inte så jämt ;)

2008-09-15 @ 22:14:11
Postat av: frida

moahahahahahaha! Ja då skulle jag allt vara snygg ;-)

2008-09-15 @ 22:24:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0