För att vara lite fjortis ;-)

... Dagens outift!


Skola snart. Tycker det är så jobbigt att lyssna på radioinslag som man gjort själv. Avskyr att höra min egen röst! Nej, någon radioreporter blir jag nog aldrig.

Ikväll är det träning. Ska bli skoj! Behöver lite mer utrymme till att träna handstående. Här hemma brakar jag ju bara in i soffbord! haha!

Längtar till helgen! Ska bli så skoj! Då blir det party! Får se hur många man lyckas dra med, men ju fler desto bättre :)

Slutligen: jag KRÄKS på den där jäkla Ewa (programledaren i "Full pott"). Jag gillar sådana program, rätt avslappnande att kika på samtidigt som man äter frukost men jag tål henne verkligen inte. Blir liksom tvungen att slå av ljudet! Kan inte någon vänlig själ vara så vänlig att sparka henne.
Tacka vet jag "Momento" på trean. Där får man iaf reda på lite roliga saker. Som att Hugh Grant fyller 48 år idag tex. Grattis till honom :)

Nu måste jag rusa!
kram

Kommentarer
Postat av: Johan

wow het kjam ;D

2008-09-09 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0