Ibland kan jag (och inte)

Idag har jag varit SÅ duktig! Jag är iaf halvvägs genom duktigheten, dvs jag har:
* power-walkat i en timme
* tvättat 4 maskiner med kläder, kuddfodral och sängöverkast
* Vattnat blommorna
* frostat av min frys där jag har hela antarktis
* Städat badrummet

Nu återstår:
* Städa resten av lägenheten
* Stryka och sätta upp nya gardiner
* Plugga tills Idol och Top model börjar :)

Jag har även gjort en mindre duktig sak: lagat mat! Jag vet inte hur jag bär mig åt men jag lyckas aldrig med att koka råris! Dagens resultat blev ett gäng hårda myrägg som med nöd och näppe gick att tugga. Chilin blev dock mer lyckad men den hade ju mamma gjort så det räknas inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0