Slarvigt...

Jag och Daniel missade att man skulle lämna in en skriftlig opponering på reportagen igår senast kl17! Så det är vad jag ska ägna dagen åt. Roligare kan man ju ha!

Känns iaf oerhört skönt att ha rent och snyggt omkring sig. Nya gardiner, nytvättat överkast, rena golv... you name it! :)

Tänkte även passa på att införskaffa ett par benskydd så att mina smalben inte går sönder. Om jag nu ska fortsätta spela fotboll dvs...

Ikväll är det träning. Jag har längtat! Tänkte passa på att försöka lära mig lite nya fall i repet. Så ska jag stå på händer :) Dock vaknade jag med rinnande nästa och ont i halsen. Men jag förtränger det så gott jag kan ;-)

Längtar till helgen! Som vanligt... hahahaaha!

Och... Idag är det exakt TVÅ VECKOR till Paris!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0