Tisdag

Idag vill jag INTE gå till skolan! Skäms så mycket över min taskiga inspelning igår och jag DÖR om läraren spelar upp den. Jag skojar inte, jag verkligen verkligen skäms. Borde ansträngt mig mer...

Hade bokat in två fika-dejter idag. Först med Anni kl 15 och sedan med Elias kl 17 men det visade sig att jag var tvungen att ställa in både eftersom foto-kursen jag ska gå börjar idag. Suck. Har verkligen ingen motivation alls så jag funderade i ett svagt ögonblick på att skita i det men det är verkligen inte likt mig. Så nu har jag bestämt att iaf gå dit och se vad det är förnåt och sen se om jag vill fortsätta eller inte.

...Så istället bokade jag in tvättid kl 11 efter skolan. Ska även hem och städa för det har jag skjutit upp på tok för länge!

Ikväll börjar gympan/akron äntligen! Gud va jag är träningssugen! Ska bli så sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0