Pluggpanik



Helt slut är jag. Det är inte det att det är överdrivet jobbigt att jobba heltid utan saken är den att det är överdrivet jobbigt att jobba heltid när man hela tiden har dåligt samvete över att man inte sitter hemma och skriver på sin uppsats...

Nåja, som vanligt får jag panik av ingenting. Jag hinner. Jag har tid! Nu ska jag inte jobba förän nästa fredag. Är dock himla glad över att jag har jobb :) Ett väldigt roligt jobb dessutom :) Jag gillar jobb där man producerar någonting. Jobb där man ser resultat...

Idag hade jag tänkt åka och spela fotboll men det satte min dumma mensvärk stopp för. Så istället blev det en haltande joggingrunda och lite havregrynsgröt. Nu är det plugg som gäller för hela slanten!

Jag vet att jag sa att jag skulle vara hemma ikväll så att jag kan gå upp tidigt och plugga imorgon. Dock blev jag bjuden hem till Katinka på pictionary (stavning?) och vin vilket inte gick att motstå... Ibland undrar jag var min diciplin tar vägen!


Kommentarer
Postat av: Bill

Najs att du är nöjd med jobbet :D



Dåligt med mensvärken.



Halvdålig med pictionary(?) :P

2009-04-19 @ 11:01:42
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0