En sjukt bra dag

I dag har jag haft en sjukt bra dag. Att det är fredag har nog en del med saken att göra men ändå...

Summering:

* Lyckan var total när jag hittade min gamla vänner "de sockerfria marshmallowsen" på Matpressen vid Västerbroplan. Det är det absolut bästa jag vet men olyckligtvis slutade alla affärer sälja dessa små godbitar för ca tre år sedan och jag har inte sett dem sedan dess..

* Fick åka och träffa idol-Calle på Sony Music vilket var trevligt :)

* ... Och sen när jag kom hem upptäckte jag att jag kommer få MER pengar denna månad än vad jag räknat med. Dessutom hade jag fått en julklapp av Expressen i form av en biobiljett! Någon som vill gå på bio med mig? ;-)

Nu är det äntligen helg! Men någon sovmorgon blir det dessvärre inte men det gör inget för det är ju söta Anni jag ska träffa i morgon. Konstaterade att vi inte setts på typ två månader vilket är helt sjukt...


På måndag ska jag ta med mig mycket pengar och köpa på mig ett helt lager!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0