Jobb och hockey:)

Ännu en effektiv dag (såhär lånt iaf). Jag har pluggat, tvättat och till och med hunnit med lite yoga. Det är påväg åt rätt håll :) Inte illa med tanke på att jag faktiskt känner mig lite småsjuk. Halsen värker och näsan rinner. Hoppas verkligen det går över till helgen....

Vet ni? Jag ska jobba (redigera) på lokaltidingarna "Mitti" onsdag, torsdag och fredag nästa vecka! Det ska bli så roligt :) Dock vet jag inte hur jag ska hinna med skolan. Hoppas hoppas att jag kommer i tisdagsgruppen till seminariet för annars är det kört. Aja, det kan väl inte vara så svårt att fixa tycker jag. Tentan var det dock lite värre med. Jag pluggar för fullt nu och så har jag ju helgen på mig.. Det ska nog gå på något sätt. Jag är ju egenligen den ambitiösa typen...

Nu ska jag snart käka lite tomatsoppa (mmm... så lent och skönt i halsen) och sedan ska jag åka in till stan och fika med Anni. Var ju en hel evighet sedan vi sågs nu ju.. säkert en hel vecka! haha!

Ikväll smäller det! hockey hockey hockey!!!! Jag ska tvinga Johan att heja på Leksand!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0