Nära skjuter ingen hare ;-)

Jag var så nära så nära att komma iväg till träningen idag. Hade ätit lunch, packat grejerna och promenerat till skolan där jag satte mig i två timmar och pluggade. Det kändes duktigt faktiskt. Speciellt med tanke på att jag lyckats städa mig igenom hela lägenheten idag också :)
Men sedan kom bakslaget...

... Kl 19 när det var dags att gå till tåget så klev jag ut genom dörren till biblioteket och möttes av en iskall vindpust. "Nej, va fan", tänkte jag och vände på klacken och gick hem istället. haha, så kan det gå ;-)

Nu har jag iaf köpt ananas/vaniljte som jag ska anjuta med keso-mackor och en film :) Ska nog passa på att plugga lite till också.

Susanne från lokaltidningen mitti ringde idag. Om inget kommer emellan så ska jag dit och jobba onsdag, torsdag och fredag nästa vecka. Ser fram emot det a lot. Dock känner jag att lördagens tenta kommer att bli lidande av det. Det blir till att plugga desto mer denna vecka + helgen.

Imorgon blir det hockey! Leksand mot Huddinge i Björkängshallen! Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0