Vårrustad

Har haft en väldigt trevlig dag på stan med världens bästa Anna-Karin som jag har saknat supermycket!

Till att börja med ville jag hitta något att ha på mig ikväll men den tanken fick jag ganska snart överge. Ljungens underbara klänningar (som dessutom var på rea) fanns bara i stora storlekar till min stora besvikelse :( Inte heller Vero Moda eller Lindex hade något som föll mig i smaken. Sedan var det det slut på affärer. hahaha! det är Ludvika det :)

Dock sprang jag in i världens coolaste skor i Gallerian! Metallic-rosa! Längtar efter våren då jag kan spatsera längs Stockholms gator i mina nyförvärvade fynd. För fynd var det :) kostade bara 100 kr (ord pris 400). Fick även med mig ett par svarta vårskor hem, även de 100 kr (ord pris 550).

 

Som vanligt hade vi problem med vad vi skulle laga för mat till kvällen. Tillsist fick det bli falafel, bröd, sallad och olika röror. Lite plockmat med andra ord. Det blir nog jättebra :)

Nu har jag nyss ätit mammas underbara kycklinggryta. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig lite snygg inför ikväll. Sedan bär det av till gamla Knutsbo för att plocka upp Ida. Ser fram emot en väldigt trevlig kväll med ett par av mina allra bästa vänner :)

Hoppas ni haft en trevlig lördag ni också. Vi hörs imorgon...


Kommentarer
Postat av: lisi

hejsan frissi. vilka fem saker skulle du ta med till en öde ö? pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0