Sista dagen



Jag upprepar: I dag gjorde jag min sista dag som reporter på BT. Imorgon blir det redigering i fem veckor framöver. Om allt går som det ska denna gång dvs ;-)

Jag måste erkänna att jag kände mig lite osäker på skrivandet när jag började förra vecka. Nu har jag dock insett att reporterrollen är något man växer i efter ett tag. Ungefär som storasysters avlagda kläder...

I dag har jag gjort allt och ingenting. Känns som om alla jävlar är på semester. När jag kom hem till ludvika mötte jag upp AK för en Engel-fika. Vi var rätt sega båda två. Jag för att jag hade varit ute och flängt i 12 timmar, hon för att hon varit ledig och legat och slöat i hängmattan hela dagen.

Det känns som om mitt liv går ut på att äta, jobba och sova för tillfället. Hinner inte med så mycket annat. Åker hemifrån halv 7 på morgonen och kommer hem halv 7 på kvällen. Tack och lov har jag världens roligaste jobb :)

Och nu är det äntligen helg!!!!

I morgon blir det grillning med familjen och på lördag, ja då hoppar jag på bussen hem till Sthlm! Ska bli så skönt att komma hem en vända :)  Jag saknar storstadspulsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0