Svininfluensa?

Hypokondrisk som jag är går jag runt och inbillar mig att jag har fått svininfluensa. Det hela började med att jag vaknade i morse med lite småont i halsen följt av frossa och huvudvärk på jobbet. Efter ett par alvedon släppte det värsta och dagen rullade på, men jag har någon konstig, molnande värk i huvudet...

Läste om 22-åringen som ligger på sjukhus med "reservlunga" efter att hans egna fått stryk av influensan. Det vänder sig i min mage. Är det min tur snart?

Nu ska jag lägga mig och sova (ja, klockan 19.15!) och hoppas att jag är bättre imorgon. Det är nog tisdagens fel. Som sagt: Jag HATAR tisdagar!

Kommentarer
Postat av: Johan

Nej, det är klart att du inte fått nån svininfluensa!

2009-07-23 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0