Lyckad gårdag och hemfärd :)

Hemma i Sthlm igen :)

Filmkvällen med AK och Jon i går blev jättelyckad. Vi åt pastasallad i taco-format, dvs vi lade ingredienserna i skålar och blandade sedan själv det vi ville ha i... Dessutom gjorde vi vår traditionella fruktsallad! Underbart gott! Vi hyrde film på MM för 15 kr/st. Hur billigt som helst ju! Det fick bli "Allt flyter" och "Changeling". Den sistnämnda var ruskigt bra :) Var inte hemma förän ca 01.45...

Tisdagen spenderades på cirkusen (blev dock en ganska kort träning på ca en timme) och på Engel med B2. Kul att träffa honom igen...

Kl 16.45 satte jag mig på bussen/tåget mot storstaden. Färden förpestades av ett gäng niondeklassare som var på väg hem från sin klassresa. Jag som bara ville ha lugn och ro... suck!

Väl framme åkte jag en sväng till Bandhagen och tittade på fotbollsmatchen. Hann dock bara se fem minuter så det var en ganska bortkastade omväg. Bangade sjuksyrrornas examensfest och åkte hem istället...

I morgon blir det en rolig dag. Det känner jag på mig. Får nämligen storfrämmande från Falun (Elin). Då blir det bland annat bio: "Änglar och demoner"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0