Klump i magen

Jag går runt med en stor klump i magen så fort jag befinner mig mellan lägenhetsdörren och ytterdörren till huset. Vet inte vad jag ska göra för att känna mig trygg här igen. Känns som om en flytt är enda utvägen :( Någon som har en lägenhet att hyra ut? Ska gå ner till affären lite senare och köpa en trisslott och hoppas att jag vinner några miljoner så att jag kan köpa mig ett litet krypin på söder...

Var och simmade imorse. 70 längder. Lite frustrerande att jag inte hann simma 80 (2 km) men jag orkade inte vänta på nästa buss. Är ju en hel halvtimmes väntetid ;-)

Ikväll hade jag preliminärbokat bio med David men jag sms:ade och ställde in. Vill inte gå någonstans ikväll. För det första vågar jag inte och för det andra är det Greys anatomy på tv  ;-) haha!

Nu ska jag klicka igång ABBA och börja med städningen. I helgen kommer AK. Ser fram emot det jättemycket. Hoppas det går vägen denna gång :)

 
Dagens lapp                    Gårdagens lapp

Kommentarer
Postat av: Bill Awesome

Va fan? Typen är läskig!

2009-03-26 @ 07:43:25
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: frida

mm... det är han :(

2009-03-26 @ 09:29:27
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0