Var tog våren vägen?

Typiskt! Jag som hade hoppats på fint väder nu till helgen när jag får besök...
Jobbandet gick bra idag. Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt så att jag orkar partaja riktigt ordentligt imorgon :) Egentligen är det ganska typiskt att allt jag gör ska krocka! Förrförra helgen exempelvis hade jag INGEN att umgås med och denna helg har jag flera saker att välja mellan... Jaja, jag har iaf valt det bästa: Besök av Anna-Karin :)

Passade på att knäppa lite bilder. Ni måste ju få se någonting annat än alla lappar jag har tvingat på er de senaste dagarna ;-)


Bänk vid Riddarfjärdens båtuthyrning


Isen smälter ju iaf. Alltid något :)


På väg hem från jobbet i snöstormen


Kommentarer
Postat av: Bill

Där har du ju bildbevis på att du kan se bra ut på bild! :D

Fina bilder! Våren kommer efter helgen, så ta det lugnt :)

2009-03-28 @ 08:48:28
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mycket fina bilder!! Inte minst den med bänken, schysst komponerad.



Vi borde verkligen ut å fota ts snart.

2009-03-29 @ 22:03:33
Postat av: Anonym

//David

2009-03-29 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0