Min nya kärlek

Tyvärr har jag ingen bild på honom. Eller henne. Det är nämligen lite svårt att bestämma kön på en skål naturell yoghurt med musli, honung och banan. Hur som helst är det gott. Så in i helvete gott att jag ätit det till både frukost och lunch. Om jag inte insåg det osunda i att äta yoghurt tre gånger om dagen så skulle det bli en skvätt till middag också. Utan tvivel! Love <3

Dagen har bjudit på diverse aktiviteter. Inledde med ett löppass på gymmet (som vanligt) följt av ett besök hos sjukgymnasten Christel som mörbultade mitt stackars knä.

Eftermiddagen spenderades med Anni som jag inte träffat på evigheter. Vi bytte de senaste veckornas livserfarenheter med varandra på vårt stammisställe Waynes på Drottninggatan. Kalla oss tråkiga men den kaffekedjan har helt klart stans godast latte om ni frågar mig.

Nu är klockan snart sex. Middag var det ja...

Kärlek nummer två: Mina nya, underbara höststövlar som mitt knä ÄNTLIGEN tillåter mig att använda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0