Örebro nästa!

I går blev jag och Fredrik klara med vårt examensarbete. Lite oroväckande känns det allt eftersom en stor del av vår klass kommer sitta och jobba med sina arbeten hela helgen för att hinna färdigt... Har vi missat något? Har vi gjort det för lätt för oss? Jag tror inte det. Tror helt enkelt att vi har lyckats planera vår tid lite bättre än de flesta andra har :)

Nåja, det är hur som helst skönt med en ledig dag :)

Efter skolan i går åkte jag till Södertälje och träffade David. Vi konstaterade att vi inte setts på fyra hela månader! Det är faktiskt ganska illa... Tror dock att Katinka måste lära honom hur man tvättar. Han tvättade nämligen ETT ENDA PLAGG i en maskin! Snacka om slöseri med både tvättmedel och el... Karlar! ;-)

Kom hem sent efter akroträning och efterfika :) Tog mig en välbehövlig sovmorgon och därefter en sväng till gymmet. Nu packar jag väskan för en helg i Örebro hos Sofie. Ska bli hur kul som helst! Jag längtar!

För nästan exakt ett år sedan då jag hälsade på Sofie. Då i Barcelona. Underbar resa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0