Effektiv Frida

Det bästa med hösten är kantareller. Har köpt en liten hög som jag har stekt och sitter här och äter. mmm..

Kom precis hem från Tälje där jag har varit och fikat med Anna. Väldigt trevligt :)

Har även vunnit 50 kr på mina trisslotter...

Vad har jag mer gjort? Hmm...

Jo, jag har blivit medlem på gymmet här nedanför. Nu jävlar ska här cyklas! Har dessutom bokat tid hos en sjukgymnast (i morgon kl 10). Effektiv dag med andra ord. Duktig Frida :)


Här även fotat bakgrundsbild till vårt projekt. Dock inte denna för den blev dålig! haha!

Kommentarer
Postat av: @nn@

Tack själv jätte trevligt ses :D

2009-09-14 @ 20:33:44
Postat av: @nn@

Tack själv jätte trevligt ses :D

2009-09-14 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0