En förlorad dag och fortsatt stökig lägenhet

Det finns inget som jag avskyr så mycket som när mina noga betänkta planer går i stöpet. I dag skulle jag ha städat, pluggat och träffat Anni. Nu blir det i stället sängen hela dagen. Och jag som måste städa innan Sofie kommer på fredag! Fan!

Dessutom ska jag tillbaka till Sös på magnetröntgen i morgon kl 8.45. Hur nu det ska gå till! Det blir en utmaning. Lär väl börja hoppa från lägenheten vid 6-tiden om jag ska hinna dit i tid...

Det är en sådan här gång det skulle sitta fint med en pojkvän som var här och kramade mig, städade åt mig och handlade mat åt mig. Skit! Handla mat ja... Äh, jag antar att jag överlever på äpplen och ägg :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Du har i alla fall nallen :)



Krya på'rä!

2009-09-03 @ 11:06:00
URL: http://horseheadedfleshwizard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0