Roligare kan man ha för pengarna

Förra veckan när jag satt och ojade mig över att jag kommer få så tråkigt de kommande helgerna eftersom jag inte kan gå ut och dansa försökte Anni få mig att tänka positivt genom att påminna mig om hur mycket pengar jag kommer att spara. Jo tjena!

Efter torsdagen kommer mitt knä ha kostat mig 2 300 spänn! Under förutsättning att de inte tar betalt för operationen såklart för då blir det ännu dyrare!

Roligare kan man ju ha för sina pengar liksom. Det är en hel månadshyra vilket är rätt mycket när man är student (utan extrajobb). Så jäkla onödigt på nåt sätt. Undra när jag ska sluta tänka på det? Tänk om jag inte spelat den matchen... Var ju så nära att låta bli...


Bild som inte alls passar till texten, men vafan :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja svensk sjukvård har ju gått helt över styr. Vet inte många som är nöjda med dem. Nä, fy fan. Hoppas operationen går bra för dig! Kram

2009-09-09 @ 12:37:53
URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0