Början på en låååång dag

Denna vecka skulle jag gått ner på 80 procent vilket inneburit lediga onsdagar. I måndags fick jag dock en förfrågan om att jobba 100 procent ytterligare en månad vilket jag självklart ville.

Eftersom jag trodde att jag skulle vara ledig i dag så har jag en läkartid 10.30 på Östermalm. Återbesök hos ortopeden. Hoppas hon säger att allt ser normalt ut. I dag är det förresten exakt sju (!) veckor sedan operationen. Gud va fort tiden går!

Räknar med att vara på redaktionen vid tolv-tiden och därefter väntar åtta timmars arbete. Kommer nog inte vara hemma innan kl 21 i kväll. En lång dag med andra ord. Snark!

Ser fram emot helgen. Snart snart snart är det fredag = Örebrobesök med brännboll, grillning, alkohol och våra obligatoriska tapas :) Det kommer bli grymt, det känner jag på mig!

Ha en fin dag allihop!

På fredag.... mums! (Örebro oktober 2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0